סתיו שחם, מנכ”ל Segment, בראיון עם פלי הנמר מ’אנשים ומחשבים’, משתף בסיפור הקמת החברה, הגיית רעיון המוצרים שלנו, הלקוחות ועם הפנים קדימה ולחו”ל.

“לפני שפיתחנו את המוצר”, מספר שחם, “ראינו חברות שמשקיעות עבודה רבה בבקרה, בקליטת חשבוניות המוגשות במסמכי נייר, ובהקלדתן, ומוצאות קושי בביצוע התאמה בין הזמנות הרכש לחשבוניות הידניות, בין השאר בשל שגיאות וטעויות הקלדה. גילינו גם שחלק מהחשבוניות שמתקבלות באופן דיגיטלי לא מתקבלות באופן תקין ועל פי הגדרות החוק. בנוסף, היו מקרים בהם חסר מידע בזמן אמת על שלבים בתהליך הטיפול בהזמנות, אספקות, חשבוניות ומועדי התשלום הצפויים. מצב זה אפיין גם חברות חדשניות ומצליחות, שעדיין התנהלו באופן מיושן ומסורבל בתחום זה. התוצאה הייתה כספים שלא מועברים בזמן שנקבע מראש, קניינים ועובדים שמשקיעים זמן רב בשירות לספקים, אנשי מכירות שעסוקים בהתנהלות מול ספקים ועוד, באופן שפגע מהותית בהצלחת החברות”.

לקריאת ההכתבה המלאה בפורטל חדשות ההיי-טק ‘אנשים ומחשבים’ : https://www.pc.co.il/kehila/304115/