דף הבית
ספקי משרד הביטחון

ספקי משרד הביטחון

ברוכים הבאים לפורטל הספקים של משרד הביטחון בחברת Segment

הפורטל מאפשר לספקי משרד הביטחון קבלת הזמנות ושליחת חשבוניות אלקטרוניות למשרד הביטחון בצורה קלה, יעילה ומהירה ומחליף את שליחת החשבונית המקורית כנייר.

על פי הנחיות משרד הביטחון, השימוש בפורטל הינו חובה והתשלום עבור השימוש בו מסובסד ע"י משרד הביטחון. סבסוד זה מאפשר לכם לשלוח עד 24 חשבוניות בשנה, במידה ותרצו לשלוח יותר חשבוניות, אנא צרו קשר עם מחלקת המכירות שלנו.

 

שלב 1 –  בחירת Segment כמפעיל באתר משרד הביטחון
לחצו כאן ובקרו באתר הסחר האלקטרוני של משרד הביטחון.
היכנסו עם שם המשתמש והסיסמא שלכם ובחרו ב-Segment כמפעיל משרד הביטחון.
אין לכם שם משתמש וסיסמה באתר משרד הביטחון? לחצו כאן

 

שלב 2 – רישום פרטי החברה והמשתמשים באתר Segment
המידע שלכם חשוב לנו. אבטחת המידע – עוד יותר.
על מנת שנוכל לאפשר לכם לצפות במידע, וכדי שנוכל להנפיק לכם שם משתמש וסיסמה, אנא מלאו את פרטי החברה ופרטי המשתמשים באמצעות הטופס המקוון באתר שלנו.

 

שלב 3 – חתימה על הסכם החיבור
לחצו כאן והורידו את הסכם החיבור שם תוכלו לעיין בתנאי השימוש והחיבור של פורטל הספקים.
אנא שלחו אלינו הסכם זה חתום על ידכם. לנוחיותכם, שדות החתימה סומנו באמצעות הסימן X.

 

סיימתם את שלושת השלבים? מצויין! תוך 24 שעות תקבלו מאיתנו שם משתמש וסיסמא למייל.

 

 

צוות התמיכה שלנו ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה בדרך,

במייל Support@segment.co.il ובטלפון 09-74391655 שלוחה 4.

 

 

שאלות ותשובות

עליך לסיים את שלושת השלבים הכתובים מעלה, תקבל מאיתנו שם משתמש וסיסמא למערכת ומשם תוכל לשלוח את החשבונית.
קיימת אפשרות לשירות שליחת חשבונית ע"י Segment בתשלום.
עד לנקודת זמן זו, ספקי גופים ממשלתיים נדרשו להעביר חשבוניות באופן ידני (באמצעות שליח או פקס). על מנת לקצר את תהליך קבלת החשבונית ואישורן, וכן חסכון בניירת, עלויות משלוח ובירורים בנוגע לסטאטוס החשבוניות, כיום התהליך מאפשר העברת אלקטרונית של החשבונית - פשוט מעלים את החשבונית למערכת והיא מגיעה ישירות למשרד הביטחון, לטובת המשך טיפול כרגיל.
מסיום שלושת שלבי ההרשמה יש להמתין עד 24 שעות לקבלת שם משתמש וסיסמא למייל עימו נרשמתם.
במידה ועברו 24 שעות ועדין לא קיבלתם שם משתמש וסיסמא, יש לשלוח מייל לכתובת support@segment.co.il עם הפרטים הבאים: המייל איתו ביצעתם את ההרשמה, מספר הספק. אנו נשלח אליכם שוב את שם המשתמש והסיסמא למייל עימו נרשמתם.
עליך ליצור שתי חשבוניות נפרדות: אחת לשירות ואחת לטובין.
בדוח מעקב חשבוניות, בעמודה 'תיאור סטטוס חשבונית' מופיעה סיבת ההחזרה. הקניין בוחר את הסטטוס, אנחנו מציגים אותו בפורטל. במידה ועדין אינכם מבינים מדוע, אנא פנו לקניין שלכם ובקשו ממנו שיסביר מדוע החזיר את החשבונית.
לא ניתן לערוך חשבוניות. במידה והחשבונית הוחזרה עליכם להקים חשבונית חדשה בגין ההזמנה.
בצעו מספר שלבים פשוטים:
1. לחצו על 'איפוס נתונים' (לחצו על שלושת העיגולים בשורה האפורה מצד שמאל, העיגול האמצעי הוא איפוס נתונים)
2. שנו מ'תקופה' ל'שנה'- אחרי שני העיגולים הכתומים יש כפתור עגול, כאשר נעמוד על הכפתור כתוב תקופה, שנו לשנה.
3. הריצו את הדו"ח בחץ הכחול ע"י לחיצה על Play
ככל הנראה שלא הזנתם נכון 'עלות יחידה לא מע"מ'.
בסעיף זה הנכם מתבקשים לכתוב את התשלום עבור שעה אחת\פריט אחד.
לחצו עם העכבר מקש שמאלי במקום אקראי בדף שאתם נמצאים ( קליק שמאלי), לאחר מכן תראו שהסכומים מתעדכנים בהתאם לחשבונית.
במצב כזה ב'עלות יחידה ללא מע"מ' נכתוב את הספרה 1 (כלומר שקל).
דוגמא: הוקצב לי בהזמנה 480 שח לדלק, ניצלתי 400 שח ללא מע"מ(כמות בחשבונית), ב'עלות יחידה ללא מע"מ' נזין 1 (שקל), נבחר במע"מ הרצוי למשל 17%, נלחץ על מקום אקראי כך שהמשך השורה תחושב אוטומטית, ונראה שהסכום הסופי מתעדכן בהתאם.
החישוב: (ערך מע"מ לפריט+עלות יחידה ללא מע"מ)* כמות בחשבונית
אנא כתבו את הסיסמא בגלוי כך שתוכלו לראות אותה (כדי לוודא שאין בילבול בין אותיות קטנות לגדולות) תעתיקו אותה ותדביקו במקום המתאים.
בנוסף, וודאו ששם המשתמש הוזן בצורה הנכונה- אותיות גדולות\קטנות, בלי רווחים.
אנא ודא כי לאחר שרשמת את מספר ההזמנה בחרת אותו בחלונית שנפתחה.
במידה ורשמת אותו כבר ולא בחרת בחלונית שנפתחה, מחק את מספר ההזמנה שרשמת ורשום אותו מחדש, החלונית תפתח שוב- בחר אותה.

לייעוץ והכוונה

מלאו פרטים ונשמח לתאם פגישה