דף הבית
פתרונות
פורטל ספקים VLN

פורטל ספקים VLN

VLN, פורטל הספקים של Segment, הינו פלטפורמת סחר מאובטחת מבוססת ענן, המתעדכנת און-ליין בזמן אמת ונגישה 24/7, בכל זמן ומכל מקום. מערכת המסרים הדיגיטליים של Segment, פותחה במשך למעלה מעשור על ידי צוות הפיתוח והאינטגרציה של החברה ומותאמת באופן פרטני לכלל מערכות הרכש הקיימות בשוק. הפורטל פעיל כיום בעשרות ארגונים קמעונאים ותעשייתיים, משרת אלפי משתמשים (אנשי ניהול, כספים, רכש, שיווק, ספקים, קמעונאים ונותני שירותים) ומאפשר ניהול תהליך מסחר אלקטרוני מלא, יעיל ובטוח, תוך אגירת מידע (Data) חיוני לארגון ולביצועיו.
צפו בוידאו

גמישות, פשטות, מהירות

פורטל הספקים, מערכת ה - VLN, נבנה בצורה גמישה, המאפשרת לכל גוף להתחבר בקלות ולהתממשק עם כלל מערכות התוכנה הקיימות בארגון. הצרכים משתנים? אין בעיה. תמיד ניתן להוסיף מודולים, דו"חות וממשקים למערכות ארגוניות נוספות ולצפות בכלל המידע על גבי פלטפורמה אחת, בפשטות ובמהירות.

תקשורת ברורה, מדויקת וחסכונית

כלל המסרים המועברים בין הספקים לגופי הרכש הופכים לאלקטרוניים, אוטומטיים ומיידים, כך שהניירת, הבולים, הטלפונים – מיותרים. כלל המידע עובר בדיקות אימות ובפורטל מתקבל חיווי בזמן אמת, כך שהתקשורת הופכת לברורה, מדויקת וחסכונית.

אבטחת מידע

Segment פועלת על פי תקני האבטחה המחמירים ביותר, הפרדת שרתים מאובטחת, ניהול הרשאות, הזדהות אישית, תקשורת מוצפנת, ומבדקי חדירה תדירים, תכניות התאוששות סדורות וזמינות מינימלית של 99%.

מודולים נתמכים

קטלוג פריטים

מאפשר לספקים ולגופי הרכש לצפות בפריטים קיימים, להקים פריטים חדשים, לבצע התאמת קטלוגים ו״לשוחח בשפה אחידה״ הכוללת מספר זיהוי ייחודי לכל פריט בהתאם למערכות ה-ERP.

הזמנות רכש ואישורי הזמנה

מאפשר הצגת נתוני הזמנות רכש לטובין / שירותים, עדכון סטטוס הזמנה, וייצור התראה ייעודית (כגון email/sms) במידת הצורך, שידור הזמנות אוטומטי בין מערכות ה-ERP הפעילות.

תעודות משלוח, אישורי קליטה ובדיקות אימות

מאפשר שידור תעודות משלוח מהפורטל אל מערכות ה-ERP, כנגד תעודת הזמנה. בהמשך, ניתן להפוך אותן לתעודות כניסה המהוות בסיס לאימות חשבוניות אוטומטי. בדיקות אימות אלו מאפשרות הצלבה בין הסחורה שנכנסה בפועל אל מול החשבוניות בפועל.

סטטוס אספקת / קבלת טובין ושירותים

מאפשר הצגת נתוני קליטת טובין ושירותים באמצעות שידור מסרים ממערכת ה-ERP אל הפורטל. כולל חיווי מיידי של מצב האספקה, שינויים אפשריים במועד ההזמנה, ביטול, החזרות, צפייה בתוכן ההזמנה ועוד.

חשבונית דיגיטלית וצרופות

מאפשר לשדר חשבוניות באופן ישיר ממערכת ה-ERP, להעלות קבצי PDF או לבצע הקלדה ידנית לפי בחירת הספק. לאחר העלאת החשבונית מתבצעת בדיקת אימות וניתנים אישורי קבלה וקריאה. במקביל לשליחת החשבונית ניתן לצרף מסמכים נוספים (צרופות) הנשמרים בארכיון בהתאם להנחיות גוף הרכש.

בדיקת אימות, חיתום דיגיטלי, סבב חתימות וארכיון

כלל החשבוניות מועברות בדיקת אימות בהתאם להוראות ניהול ספרים והגדרות גופי הרכש, לרבות סבב החתמות. במידה וקיים פער ברישום החשבונית, בהתאמה לתעודת הכניסה, במספר האסמכתא וכדומה, מתקבל חיווי מיידי לתיקון עבור הספק. בנוסף, ניתן להוסיף חתימה דיגיטלית מאושרת, ובתום התהליך החשבוניות נשמרות כדין בארכיון פורטל וניתנות לשליפה בכל עת, כנדרש בחוק.

כרטסת לקוחות

מודול זה מאפשר הצגת נתוני התשלומים באופן מרוכז, וביצוע מעקב קל ונוח אחר התשלומים.

שאילתות, דוחות וכלי תחקור

פורטל הספקים מאפשר תצוגה גרפית עשירה, צפייה במגוון נתונים ומידע אודות כמויות וזמני אספקה, מעקב אחר נתוני מכר, הסכמי מסדרת ועוד. למערכת מנגנון איתור מידע מותאם אישית, סרגל שאילתות רחב ואפשרות שמירת דו״חות על פי שם משתמש.

אבטחת מידע, מדרג הרשאות והתאמת המודולים על פי דרישה

Segment מקפידה על אבטחת מידע מחמירה ועומדת בתקנים הגבוהים ביותר. המערכת בנויה באופן המאפשר הוספה והסרה של רכיבים על פי דרישה וכן התאמת נגישות העובדים על פי צרכי הארגון. פורטל הספקים תומך במערכת זיהוי חד פעמית עבור כל משתמש, החשוף אך ורק למודולים הרלוונטיים לצורך תפקידו.

פתרונות ייחודיים בהתאמה אישית

נשמח לסייע בפיתוח ויצירת פתרונות מותאמים אישית על פי צרכי הארגון שלכם!