פורטל ספקים
מערכת מתקדמת לניהול שרשרת האספקה וכלל התקשורת והממשקים בין גוף קמעונאי לספקיו (תעודות משלוח, חשבוניות, הזמנות, תעודות אספקה ועוד).
המוצר מתאים לכלל מערכות הרכש הקיימות בשוק ומשרת עשרות אלפי משתמשים בארגונים קמעונאיים, תעשייתיים וחקלאיים.
פורטל הספקים מבוסס על טכנולוגיית ענן המתעדכנת בזמן אמת ומאפשרת שימוש ותקשורת בכל זמן ומכל מקום.
צפו בוידאו
המוצר מתאים לכלל מערכות הרכש הקיימות בשוק ומשרת עשרות אלפי משתמשים בארגונים קמעונאיים, תעשייתיים וחקלאיים.
פורטל הספקים מבוסס על טכנולוגיית ענן המתעדכנת בזמן אמת ומאפשרת שימוש ותקשורת בכל זמן ומכל מקום.
תקשורת ברורה, מדויקת וחסכונית
כלל המסרים המועברים בין הספקים לגופי הרכש הופכים לאלקטרוניים, אוטומטיים ומיידים, כך שהניירת, הבולים, הטלפונים – מיותרים. כלל המידע עובר בדיקות אימות ומתקבל בפורטל בזמן אמת, כך שהתקשורת הופכת לברורה, מדויקת וחסכונית.
גמישות, פשטות, מהירות
הפורטל יכול להתממשק עם כלל מערכות הארגון ולהוות מוקד אחד לכל המידע הנדרש עבורך תוך חווית משתמש נוחה ופשוטה. בנוסף, זמן הקמת הפורטל הינו מהקצרים בשוק ומצריך מעט מאוד שינויים ארגוניים.
ייעול והקטנת סיכונים
מחשוב, אוטומציה וייעול של עבודת יחידת הרכש המרכזית ויחידת הכספים בתהליך קליטת חשבוניות, המערכת מבצעת וולידציה בין החשבוניות להזמנות הרכש. הקטנת הסיכונים התפעוליים ע"י מזעור התהליכים הידניים.
אבטחת מידע
Segment פועלת על פי תקני האבטחה המחמירים ביותר, הפרדת שרתים מאובטחת, ניהול הרשאות, הזדהות אישית, תקשורת מוצפנת, ומבדקי חדירה תדירים, תכניות התאוששות סדורות וזמינות מינימלית של 99%.
שקיפות ואחידות מול הספקים
הסדרת תהליך אחיד מול כלל הספקים של גוף הרכש ויכולות בקרה ושקיפות מלאה לכלל התהליכים והמסמכים בין גוף הרכש לספקיו.
ירוק
מעבר למשרד נטול נייר תוך חסכון זמן עבודה, עלויות הדפסה, ניירת והוצאות דיוור מיותרות
מודולים נתמכים
קטלוג פריטים
מאפשר לספקים ולגופי הרכש לצפות בפריטים קיימים, להקים פריטים חדשים, לבצע התאמת קטלוגים ו״לשוחח בשפה אחידה״ הכוללת מספר זיהוי ייחודי לכל פריט בהתאם למערכות ה-ERP.
הזמנות רכש ואישורי הזמנה
מאפשר הצגת נתוני הזמנות רכש לטובין / שירותים, עדכון סטטוס הזמנה, וייצור התראה ייעודית (כגון Email/SMS ) במידת הצורך, שידור הזמנות אוטומטי בין מערכות ה-ERP הפעילות.
תעודות משלוח, אישורי קליטה ובדיקות אימות
מאפשר שידור תעודות משלוח מהפורטל אל מערכות ה-ERP , כנגד תעודת הזמנה. בהמשך, ניתן להפוך אותן לתעודות כניסה המהוות בסיס לאימות חשבוניות אוטומטי. בדיקות אימות אלו מאפשרות הצלבה בין הסחורה שנכנסה בפועל אל מול החשבוניות בפועל.
סטטוס אספקת / קבלת טובין ושירותים
מאפשר הצגת נתוני קליטת טובין ושירותים באמצעות שידור מסרים ממערכת ה-ERP אל הפורטל. כולל חיווי מיידי של מצב האספקה, שינויים אפשריים במועד ההזמנה, ביטול, החזרות, צפייה בתוכן ההזמנה ועוד.
חשבונית דיגיטלית וצרופות
מאפשר לשדר חשבוניות באופן ישיר ממערכת ה-ERP , להעלות קבצי PDF או לבצע הקלדה ידנית לפי בחירת הספק. לאחר העלאת החשבונית מתבצעת בדיקת אימות וניתנים אישורי קבלה וקריאה. במקביל לשליחת החשבונית ניתן לצרף מסמכים נוספים (צרופות) הנשמרים בארכיון בהתאם להנחיות גוף הרכש.
בדיקת אימות, חיתום דיגיטלי, סבב חתימות וארכיון
כלל החשבוניות מועברות בדיקת אימות בהתאם להוראות ניהול ספרים והגדרות גופי הרכש, לרבות סבב החתמות. במידה וקיים פער ברישום החשבונית, בהתאמה לתעודת הכניסה, במספר האסמכתא וכדומה, הספק מקבל התראה מיידית לתיקון החשבונית. בנוסף, ניתן להוסיף חתימה דיגיטלית מאושרת, ובתום התהליך החשבוניות נשמרות כדין בארכיון פורטל וניתנות לשליפה בכל עת, כנדרש בחוק.
נשמח לשוחח איתך על פורטל ספקים המותאם על פי הצרכים שלך.