דף הבית
היתרונות של Segment

היתרונות של Segment

  • יציבות וניסיון

Segment הינה חברה בבעלות פרטית ובעלת חוסן כלכלי גבוה על פי מדד חברת D&B העולמית. פורטל ה – B2B של של Segment הוקם בשנת 2002, ונחשב לאחד מהפורטלים הוותיקים בשוק הבינלאומי,המשרת אלפי משתמשים מרוצים ברמה יומיומית. Segment מתמחה בליווי, פיתוח, יישום והטמעה של  מערכות ליבה קריטיות עבור ארגונים גדולים במשק הישראלי דוגמת משרד הביטחון ומכבי שירותי בריאות, וכן עבור ארגונים ברמה העולמית דוגמת Gottex, IKEA ורבים נוספים.

  • מעטפת מקצועית מקצה לקצה

Segment חרטה על דגלה את ערך המקצועיות ודוגלת ביישום מעטפת ארגונית רחבה המספקת מענה לכל שלבי הפרויקט – פיתוח, אינטגרציה ותמיכה שוטפת. כלל פעולות החברה מתבצעות בסביבת עבודה אחת, נגישה ורב לשונית. מחלקת הפיתוח הענפה של החברה אמונה על התאמת הפתרונות לצרכים הארגוניים המשתנים. לצידה פועלת מחלקת האינטגרציה האמונה על התאמת והעברת המסרים האלקטרוניים בין המערכות הארגוניות השונות, ישירות למערכות ה – ERP ובאופן אוטומטי. פורטל הספקים בנוי בצורה אינטואיטיבית וקלה לשימוש. גם לאחר ההדרכה הראשונית, מחלקת התמיכה שמחה לסייע ולתמוך במשתמשים בארץ ובעולם באופן שוטף ובזמינות מלאה.

  • פתרונות תפורים אישית

Segment דוגלת בפשטות ופועלת על פי קריטריונים ברורים ומוגדרים המספקים איכות מקסימלית גם בעת פיתוח פתרונות מותאמים אישית לצרכי הלקוח. מערכות התוכנה מבית Segment ״תפורות״ למידות הלקוח ולצרכיו באופן מודולרי המאפשר בנייה וחסימת תהליכים (Business Process Management). מערכת קישוריות (Enterprise Service Bus), מאפשרת יצירת תהליכי תקשורת מותאמים אישית ללקוח, באופן המאפשר הוספה ו/או הסרה של רכיבים ופעולות, הן ברמת הפורטל והן ברמת המשתמש.

  • תהליכי אוטומציה

במטרה לייעל תהליכי העברת נתוני מידע בין הארגונים לספקיהם, המערכת המתקדמת כוללת תהליכי העברת מידע ומנגנוני אימות נתונים הפועלים באופן אוטומטי. באמצעות כך, נוצר חיסכון בהזנה ידנית, בדיקות אימות ומשאבים רבים.

  • אבטחת מידע מחמירה

Segment משקיעה מאמצים ומשאבים רבים לפיתוח, שכלול ותחזוקה שוטפת של מערכות אבטחת המידע שלה. החברה אובחנה ואושרה כמי שעומדת באמות המידה והסטנדרטים הנדרשים על מנת להיות ספק מערכות ליבה של מערכת הביטחון בישראל, וכעומדת בתקנות האבטחה הרגולטיביות של בנק ישראל.

  • הדרכת משתמשים ושירות לקוחות

Segment מפעילה מרכז תמיכה ושירות – Help Desk – עבור אלפי לקוחות ומשתמשי פורטלי הספקים. המרכז כולל צוות איכותי ומקצועי, בוגרי תחום הנדסת תעשייה וניהול, המסייעים מידי יום לפניות מגוונות ומעניק לאלפי המשתמשים את חווית השימוש הטובה ביותר במערכת. מענה ראשוני מקיף וזמינות מלאה עבור קהל הלקוחות:
– מענה טלפוני
– צ'ט אלקטרוני
– מייל אישי
– השתלטות מרחוק
– הדרכות מקצועיות

לייעוץ והכוונה

מלאו פרטים ונשמח לתאם פגישה