Nisko System Update

עדכון גרסא לפורטל הלקוחות של Nisko

לקוחות Nisko היקרים,

חברת Segment מזמינה אתכם להתרשם מהשדרוגים האחרונים שביצענו בפורטל הלקוחות של חברת Nisko.

  • במערכת החדשה תוכלו להנות מהממשק החדש והידידותי.
  • הוספנו אפשרות לבצע חיפוש לפי פרמטרים רבים – מס' הזמנה Nisko, תעודת משלוח, חשבונית, מספר הזמנת לקוח, ומספר תעודת ההחזרה שלכם.
  • הוספנו מסכים של הזמנות, תעודות משלוח וריכוז חשבוניות (מכתב לקוח). מסכים אלו יתנו לכם תמונה מלאה יותר ויאפשרו לשלוט ולחקור את מצב ההזמנה שלכם (האם טופל, האם סופק, באיזה תעודת משלוח סופק, אילו פריטים נוספים היו בתעודת המשלוח ועוד).
  • במידה והנך לקוח משלם עבור כמה סניפים, תוכל לראות בצורה מרוכזת את כל המידע עבור הסניפים הרלוונטים לך (חשבוניות, הזמנות, תעודות משלוח, ריכוז חשבוניות וכו').
  • יש אפשרות להוסיף משתמשים למערכת (בתיאום מול Nisko), אשר יהיו חשופים למסכי ההזמנות ותעודות המשלוח ללא חשיפה לנתוני החשבוניות וריכוז החשבוניות.
  • נוסף מסך פתיחה, שם Nisko ישלחו לך עדכונים מעת לעת.
  • וכמובן, כל מה שהיה ניתן לעשות במערכת הישנה נשמר – כגון הדפסה מרכזת של חשבוניות, צביעת חשבוניות שכבר נפתחו, יצוא לאקסל ועוד.

 

אנו מעריכים ומקווים כי תהנו מהמערכת החדשה ומיכולותיה ושתוכלו לייעל את עבודתכם 

לנוחיותכם מצורף סרטון הדרכה על המערכת בתחתית העמוד.

Segment תשמח לעמוד לרשותכם להדרכה ועזרה בכל בעיה, מוקד התמיכה שלנו פועל בימים א' עד ה' בין השעות 8:00-18:00 בטלפון 09-7439165 שלוחה 4 ובמייל: [email protected]

 

לייעוץ והכוונה

לייעוץ והכוונה
לקוחות קיימים? לחצו כאן לקוחות חדשים? לחצו כאן
דילוג לתוכן